Publikacja: 28.11.2018
4 min.Rok zmian i zapowiedź nowości w ofercie firmy Krysiak
Skuteczni dla naszych Klientów – rok zmian i zapowiedź nowości w ofercie firmy Krysiak – Nie ulega wątpliwości, że nasza branża w ostatnich latach rozwija się niezwykle dynamicznie. Jako polska,…
Krysiak.pl
Skuteczni dla naszych Klientów
– rok zmian i zapowiedź nowości w ofercie firmy Krysiak
– Nie ulega wątpliwości, że nasza branża w ostatnich latach rozwija się niezwykle dynamicznie. Jako polska, rodzinna firma oparta na tradycji i zaufaniu chcemy być częścią zachodzących zmian i uczestniczyć w budowaniu świadomości Klienta. Dlatego mijający rok był dla nas czasem intensywnych zmian wizerunkowych, rozwoju naszych produktów i wstępem do tego co przyniesie rok 2019 – mówił Artur Krysiak, wiceprezes zarządu firmy Krysiak, podczas listopadowego spotkania z partnerami biznesowymi w Hotelu Nosalowy Dwór w Zakopanem. Obok zmienionej identyfikacji wizualnej marek uczestnicy spotkania mieli okazję poznać zupełnie nową, dedykowaną dealerom markę Faworyt Pro.
Od początku 2018 roku firma Krysiak przechodzi przez proces intensywnej profesjonalizacji i dostosowywania, zarówno oferty jak i wartości jakie komunikuje marka, do współczesnych standardów. Pierwszy ważny krok to rozpoczęcie procesu rebrandingu oraz zmian w sposobie komunikacji marki, co było jednym z tematów rozmów podczas spotkania z partnerami handlowymi w Zakopanem. W ramach rebrandingu firmy, którego pierwszym elementem było stworzenie nowego logotypu i hasła przewodniego, do wizerunku firmy dodany został mocny przekaz emocjonalny – profesjonalizm, wydajność i efektywność produktów wyrażana jest poprzez skuteczne ułatwienie klientom pracy w ogrodzie, dzięki czemu mają oni większą szansę na oddanie się swojemu hobby lub pielęgnowanie relacji z rodziną i przyjaciółmi. Firma Krysiak od zawsze stawia w centrum swoich działań klienta i jego relacje z bliskimi. Teraz jest to jeszcze silniej komunikowane. – Wierzymy, że ogród to coś więcej niż tylko miejsce przy domu. To jego przedłużenie, gdzie szukamy wytchnienia, spełniamy się w naszym hobby, ale przede wszystkim budujemy i pielęgnujemy relacje – mówił Artur Krysiak, wiceprezes zarządu firmy. – Nie bez powodu przyjęliśmy więc nowe hasło „Skuteczny w ogrodzie” – naszym zadaniem jest bowiem dostarczenie skutecznych rozwiązań, dzięki którym ogród będzie kojarzył się z przyjemnym spędzaniem czasu i radością bliskich, nie tylko z miejscem ciężkiej pracy – mówił Artur Krysiak. Kolejnym krokiem było dostosowanie do nowych trendów wnętrza salonu sprzedaży firmy Krysiak w Baranowie. Wnętrze przeszło gruntowną modernizację, dzięki zastosowaniu barw zgodnych z nowym logotypem, minimalistycznej aranżacji i przejrzystej ekspozycji produktów, stanowi teraz showroom firmy Krysiak.
Za zmianą logotypu firmy Krysiak musiała pójść również zmiana w identyfikacji wizualnej marek pod szyldem firmy, czyli Lider, Handy i Faworyt. – Kluczowe jest dla nas bowiem uspójnienie naszego wizerunku, dlatego też w duchu minimalizmu i prostoty ewolucję przeszły logotypy oraz opakowania produktów naszych marek Lider, Handy oraz Faworyt, co nasi Klienci będą mogli zobaczyć w ofercie przygotowywanej już na nadchodzący sezon – poinformowała uczestników spotkania Kinga Krysiak z Działu Marketingu, przedstawiając najważniejsze założenia i cele zmian wprowadzonych w identyfikacji wizualnej poszczególnych marek.
– Zmiany w warstwie wizualnej nie są jedynymi, jakie od początku 2018 roku wdrażamy z myślą o naszych klientach. Pracujemy również nad usprawnieniami, które pozwolą nam pójść o krok dalej i promowaną przez nas ideę pozwolą przełożyć na sprawność obsługi klienta. W tym celu nie tylko wprowadziliśmy system szkoleń dla naszych pracowników z poszczególnych działów, ale pracujemy też nad procesem optymalizacji w Dziale IT, co już zaczyna przynosić wymierne efekty w kwestii poprawy systemu reklamacyjnego, usprawnień w komunikacji z klientem, czy wreszcie funkcjonalności naszego sklepu internetowego. – dodał wiceprezes zarządu firmy Krysiak.
Spotkanie w Hotelu Nosalowy Dwór było też idealną okazją do prezentacji nowości w ofercie firmy Krysiak, a przede wszystkim zupełnie nowej linii produktowej. – Bez wątpienia najbardziej dumni jesteśmy ze stworzonej w tym roku nowej marki Faworyt Pro – Artur Krysiak – Wprowadzenie do naszej oferty marki Faworyt Pro jest kolejną odpowiedzią na zmieniające się trendy i potrzeby rynku. Czujemy bowiem, że jesteśmy firmą, która nie musi już jedynie nadążać za konkurencją, a może aktywnie uczestniczyć w budowaniu i rozwoju branży. Stąd Faworyt Pro – nasza marka dealerska, stworzona z myślą o konsumentach oczekujących po swoim sprzęcie profesjonalizmu i najlepszej jakości. Marka Faworyt Pro to szereg dodatkowych korzyści jak chociażby profesjonalne podsystemy o wydłużonej żywotności, dłuższa 3-letnia gwarancja, wysokiej jakości przekładnia GT w kosiarkach spalinowych z linii Faworyt Pro, bardziej trwały i odporny na przeciążenia silnik indukcyjny w kosiarkach elektrycznych, czy w końcu żeliwna tuleja wydłużająca żywotność w przypadku modeli wyposażonych w większe silniki marki Loncin. W ofercie marki Faworyt Pro dostępne będą m.in. kosiarka spalinowa na powierzchnie do maks. 1500 m z silnikiem Briggs&Stratton oraz kosiarka spalinowa Faworyt Pro z silnikiem Yamaha na większe powierzchnie do maks. 1500 m.
– Wśród nowości na rok 2019 znajdzie się też kosa spalinowa Handy TMK 52K na kołach, a także nowa zamiatarka z silnikiem Briggs&Stratton czy traktor Texas z bocznym wyrzutem z silnikiem Loncin. Firma wzbogaca swoją ofertę o zamiatarki elektryczne, opryskiwacze Tukan by Gloria oraz zanurzeniową elektryczną pompę membranową Lider, przeznaczoną do pompowania wody czystej ze studni i innych zbiorników – podsumował inne z nowości na sezon 2019 Andrzej Krysiak, współwłaściciel firmy.
Tegoroczne spotkanie z partnerami biznesowymi w Zakopanem było potwierdzeniem tego, że firma Krysiak stawia na zmiany ważne dla jej Klientów, którzy w nowej ofercie na sezon 2019 mogą spodziewać się ciekawych propozycji.
Udostępnij: